یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
کد خبر: 1172825
۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
تصاویر / افتتاح ساختمان جدید ستاد امر به معروف همدان و رونمایی از سامانه سو

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان، گفت: امروز به صورت رسمی از سامانه مطالبه‌گری سو، نرم افزار مطالبه‌گری هوشمندانه در استان همدان رونمایی می‌شود، سامانه‌ای که مردم به راحتی می‌توانند موضوعات خود را در آن مطرح و پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان، امروز در مراسم افتتاح دفتر جدید این ستاد، با اشاره برخی از اقدامات انجام شده در طول سال، اظهار داشت: همزمان با افتتاح ساختمان این ستاد در همدان، در چهار شهرستان اسداباد، ملایر، درگزین و کبودراهنگ نیز دفاتر ستاد با حضور ائمه جمعه افتتاح می‌شد.

وی افزود: به لحاظ مراجعات و مطالباتی که مردم داشتند، وجود دفاتر یکی از ضرورت‌ها بود و لذا امروز این مهم در برخی شهرستان‌های استان محقق شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان، با اشاره به اینکه نقش ستاد ارسال گزارشات مردمی به دستگاه‌های مربوطه به عنوان حد واسط است، ابراز کرد: امروز به صورت رسمی از سامانه مطالبه‌گری سو، نرم افزار مطالبه‌گری هوشمندانه در استان همدان رونمایی می‌شود، سامانه‌ای که مردم به راحتی می‌توانند موضوعات خود را در آن مطرح و پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه در راستای انجام مأموریت‌ها و وظایف، نگاه ستاد، نگاه جهادی با استفاده از ظرفیت موجود است، یادآور شد: تلاش ما بر تحقق فرمایشات و مطالبتان رهبر معظم انقلاب است که فرمودند مردم در عرصه احیا امر به معروف باید وارد میدان شوند.

صابریون خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم بگوییم به موفقیت دست پیدا کرده‌ایم که این مهم در جامعه ظهور و بروز پیدا کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha